Dolgoznak a srácok

én: Balázs
Horváth: hp
10:34
10:37 Horváth: nemtom miert de most nagyon nem ilyen hangulatban vagyok
én: hát bocsi, akkor majd küldök később élénkítő linkeket is
10:39 Horváth: lehet, hogy itt mar az se hasznal
én: ennyire nagy a baj?
10:40 Horváth: meg annal is nagyobb
én: hát az nem jü
10:41 Horváth: ja de lehetne rosszabb is
10:42 én: rosszabb mindig lehetne
10:43 Horváth: de jobb is
10:44 én: meg rosszabb is
10:48 Horváth: de mier legyen rosszabb, ha jobb is lehet?
10:49 én: ez a beszéd
legyen jobb!
ha már lehet
csak lehet, hogy nem rajtad fog múlni
10:52 Horváth: na igen en is attol felek, hogy nem rajtam mulik, es csak rosszabb lesz, annak ellenere, hogy en jobbat szeretnek, es akkor megint nem fogom jol erezni magam, hanem csak rosszabbul, minem aztan annyira rossz lesz, hogy elkezd javulni
mignem
10:56 én: igen, mert amikor már azt hiszed, hogy ennél rosszabb szinte nem lehet, és már tuti jobb lesz, akkor még simán lehet rosszabb is, hisz ugyanolyan eséllyel lesz még utána rosszabb, mint jobb

11:02 Horváth: igen ez aggaszt, hogy amikor mar minden csak jobb es jobb, az nem jelenti azt, hogy csak jobb lesz, mert ugyanakkora az esely ra, hogy a kovetkezo lepes rosszabb lesz
vonjuk le a vegso kovetkeztetest:
szar az elet

Reklámok

Posted on 2009. július 16, in Fejlesztés and tagged . Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

